Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Thursday, November 10, 2011

Pagi Pagi lagi dah terpacak depan pintu umah mak..

salam.. & very good mornink..!!
Nie adalah entry di pagi hari... Hambek ko tajok kemain panjang lagi..!!

Seawal kul 6.15 aku & anak2 dh terpacak depan pintu umah mak.. Skunk nie LD kerap gi outstation.. Johor. - Penang - Johor - Penang sampai aku dh naik peninggg memikirkan anak2 aku pepagi lagi dh kene kejut antar gi umah mak.. Nasiblah baik aku masih ada mak yg bole bantu aku jaga anak2.. & very the nasib baik gaklah umah mak aku x brape nak jauuhh.. TQ mak!

Dalam masa yg same gak, sian pulak aku nengok LD penatt sungguh dia nak mengesohkan kami anak branak.. Dgn keje2 dia kat opis lg.. Dgn nak gi out station tiap2 minggu.. Drive.. & balik ari pulak tu.. (Penatt siaoott!!). Pas2 kalu x gi outstation pulak, ari2 kitaorang dapat jejakkan kaki kat umah kul 11 ke atas.. aku dapat bayangkan betapa penatnyer dia samalah dengan aku..!! Uuhhuuu... Tambah pulak skunk ni bibikx xde.. Semuanye kene wat sendiri lagi bertambah penatlah kitaorang.. Atleast kalu ada bibix tu, xdelah wolzz penat sgt.. Bebudk 2 org tu ada kat umah xdelah pepagi rushing nak mengantar balik nak mengambik dorg kat umah mak.... Umah pulak dh siap di kemas.. Kain baju dh siap di basuh, dilipat & disusun.. Betapa indah saat itu(renghtikaan verangan tu..!)

Penatttt memang penatttt..tp terpaksa wolzz tempoh jugakk.. Nak wat cmner name pon dh berkeluarga.. BUKAN nyer single minggle lagi yer x??!..

Tp aku bersyukur kepadaMU Ya Allah.. Setiap apa yg berlaku ada hikmahnya disitu.. & Aku bersyukur kepadaMU Ya Allah kerana ENGKAU telah membuka pintu rezeki kami..& ENGKAU tahu yang mane terbaik buat kami.. Alhamdulillah.. Aminnnn..

Ermmm..

-
-
-
-

Heeee.. Nie dh lari tajuk dah nie.. Hee..

Klu aku baca balik entry nie... Sah2 ene tukar tajok kepada Rintihanku di Pagi Hari.. Okey x?? Dh cm tajok citer seram dh.. Heeee..


Yang bebenor Ikhlas
Aku Yang Penat

No comments:

Post a Comment