Wednesday, May 9, 2012

Adam kasi SUPRISE!!

#Azian Elias ~ ahhaaaaa... memang terbaek ar kak!!! ai suke tang loqlaq akak tu... heee... samelah kite...


Mommy.. Selamat hari ibu..mommy!! 

Adam ada suprise untuk mommy..!!

Punyelah xcited adam nak menunjukkan kat aku, aper xtiviti yang di buat kat sekolah tadi.
Tak sempat aku nak bukak pintu pagar umah (baru balik koje), dia dah menunjukkan kat aku.. 


Chantik!! 


Yang nie pun adam buat..  chantik jugak..!

Pakai papper plate & cantum2 jad ladybird..Teacher ajar kat school..
Tapikan mommy.... ada lagi satu suprise untuk mommy.. Tapi, teacher tak bagi bawak balik.. Teacher cakap, nanti teacher bagi bawak balik...

#terharumak!

Patutlah, mase aku nak pegi keje pagi semalam, dia dok cakap ngan aku, yang dia ada suprise untuk aku. Mule2 aku memang tak bagi dia pegi sekolah, coz aku nengok mata dia dah nak start sakit.. Tapi dia beria2 nak ke pegi. Katanye dia nak ambik suprise kat school bawak balik..  heeee...

Otw nak gi opis, aku citer ar ngan LD, bgtau aper yg adam ckp ngan aku pasal suprise tu.. rupe2nye malam sebelumnye, dia dah berbisik ngan DD dia, siap cakap jangan bagitau mommy.. 
nanti tak suprise...

ahhaaaa... ape2 jerlah adam ooiii...




^_^

T.H.A.N.K.S   A.D.A.M for the SUPRISE..!!!

1 comment:

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...