Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Friday, May 11, 2012

Takziah..

Salam Jumaat semua...

Pagi2 lagi, aku telah mendapat perkabaran yang sedey,
salah sorang daripada staff UMES iaitu Abag Din telah kembali ke rahmahtullah awal pagi tadi..

Memang terkejut sangat. 
Baru semalam dia mengusik aku masa, bertembung dalam lif..

ermm....
 
Mane nak sangka kan..? orang yang aku  baru jumpe semalam, 
arini aku dah takkan jumpe dia lagi sampai bile bile...

terngiang2 kat telinga aku, mase dia duk blakang aku, menunggu material dia..

"Penat abang dik, jumpe client sampai tingkat 4.. 
takde lift pulak tu, terpaksa abang naik turun tangga... penatt"

semalam, dia masuk graphic, mencari calender..


urmm.....



Ajal maut ditangan tuhan. Kita sendiri tak tahu bile kita akan dijemput olehNYA..


Semoga rohnya dicucuri rahmat & di tempatkan di kalangan orang yang beriman... amin..



~AL-FATIHAH~


2 comments: