Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Saturday, May 19, 2012

Layan Budak Mengidam

Sian, adam... Lately nie dia takde selera nak makan. Asal aku balik keje jer, rutin aku asyik menanyer kat dia nak makan aper?? skunk kitaorang makan pun kene ikut selera dia.. tak tau kenape? vitamin naikkan selera makan, jangan cakaplah.. kalu ikutkan dah ober dos.. Sampai ramai yang tegur, nampak adam makin kurus.. 

So, semalam aku tanye dia nak makan, terus dia sebut nak makan donut..


OK! sib baik J.CO dekat ngan umah.... kemain sonok ar bebudak tu..

ermmm....

J.Co Giant, Kota Damn.

 

Halamakkkk.. ada jualan moto arr..!! canggih siut..
heeeee... adam, gaya tu dah ada da... 
Skunk time kecik2 bawak adik nanti dah busat bawak awek pulak.. uhuuuhuuu...
tetiba teringat kata2 adam kat aku, 
Adam: Mommy..mommy, adam rase buat mase skunk nie adam xnak ada awek lagi..
Aku : gulp!
#pitam mak ko mendengar nak oii

 sonok betul adam, dapat naik moto busat nie.. heee... 
stailo gak moto nie..!! uuuhuuuhuu...

Nie moto idaman LD, dia penah ckp ngan aku, klu ada rezeki dia nak sauk moto cmgini satu..
Tapi tu semua KALAU, tapi pada aku if KALAU pun xyah ler, 
cam tak larat jer badan dia nak bawak moto besau gedabak cmgini... yang pastinye KALAU dia beli, aku akan pastikan yang dibelakang itu HAKU noktah tanda seruan


Lepas puas melenjan moto tu, tekak pun dah haus, lepaking kat J.CO pulaks..











Aper ker name ayor nie nyek? 
ermm... sat, aku search tenet jap..
okey! get it! Mango Freeze






6 pieces enough for us




Sonok aku nengok adam makan banyak...




puas dia dapat makan donut.. ngidam... ahaaa...

Budak tenit nie, tolak batu ngan kayu jer. Semuanya dia bedal!
cayang aceh!


Lepas puas makan2 & jalan2 jap2 kat Giant, aper lagi balik ar, 
nak layan Super Spontan pulakz..!!! memang kelakar nak mampus!
pecah perut aku dibuatnyer... heeeeee....






-




-



-



-



-


oke..bye

Ai nak balik naik bot ohkey!!

No comments:

Post a Comment