Tuesday, May 29, 2012

Melepak @ Bukit Cahaya Sri Alam

Makan taun nak hapdate N3 nie... 
fuuuhhhh..!! hebat sangat ker..?? #statementcmbagus

muaaaahahaaaaa.....

tak silap aku last aku pegi sini, mase aku study part 1 blajar visualizer.. 
ko kene draw aper yang ko nampak kat situ sebagai subject dia. ahahhhaaaa... kalu ko nampak beruk, beruklah.. muahahahaaaa.. korang bayangkan mase kitaorang part one tu kitarang kene usung papan board besar ngan tools box... giler babs ar, naik tuwon bukuit lagi... memang nostalgia sangat..

Skunk aku, tora datang lagi ngan membawa sang suami serta anak2 disisi..
ayat tak boleh blah..! heee... itu pun disebabkan adam ada Field day kat sini, kalau tak jangan haraplah nak datang menyerah diri kat sini....




Pada pemerhatian akulah, x banyak perubahan yang aku nampak kat sini. 
Same jer seperti dolu2..


 Biasalah kalau sampai sini, WAJIB masuk rumah 4 musim. 
Kenapa dia wajib? sebabnye itu jer pun yang menarik kat sini.. uuhuuuu..
Kalu setakat ko nak mengayuh besikal or berjoging kat sini, renghtikan jerlah..!!
pergi berbesikal balik naik ambulans..  tercungap2 mintak nyawa..
 Muaaahhaaaaaaaa..

mase aku pegi nie, tengah musim munge. takdelah TERUJA sangat aku nie, 
coz mungenye tak berapa nak ado.. bulehlah... stakat nengok2 cmgitu.. heeee...
ooppsss lupe plak masuk RM3 ok!


 
Untuk membuatkan ko tak merasa rugi bile masuk kat sini, silah pegi ke taman hewan.
Ada burung kak tua 2 ekor, landak 3 ekor, tuntung dalm 10 ekor, ruse, kuda & burung merpati..

heeeeeee..... oklah daripada tak de yer x??


Sekian terima kasih...






No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...