Saturday, May 31, 2014

Bekas Makeup RM5 Dari Daiso Japan

 Tak hagak2 ko nyah. Bekas makeup baru gitueww! 
Masalahnye makeup ke engko tu?! 

#Muaaahhaaa..

Gileerr tak makeup??! tak jelitalah aku nanti.. hahahahaha

*ok, sila abaikan masalah dalaman aku

#ahhahaahaaa..



mempersembahkan... cikngeee (cik bunga)


TTttaaaaaddaaaaaaaaaa....


Chomelkan? Bunga2 kecik chenonet. English sangat kononnye.
 Nanti ada yang tanye vase kerawang mane nak carik?

Ok, meh  sini aku jawabkan siap2. 
Vase kerawang & vase color pink merah tu, boleh dapat kat IKEA. 
Bunga kat vase putih tu pun aku belik kat IKEA. 
Pokok hidup segan mati tak mahu tu, hehehe (aku tak tahu nama dia) juga aku beli kat IKEA
Ok, kotak yang korang nampak mcm pink tu, aku beli kat DAISO, RM5.

Hahahaha..


Ok, nak nengok aper yang boleh muat dlm tu?


Set facial wash dari - MEKS
Serum Gold Double Stem Cell - Cashmere
Compact Poeder FACE it Collagen EX (Two -Way Cake) - The Face Shop
Eye Liner - Avon
Perfume Angle Heart - Bandung
Lipstick Face It Glossy - The Face Shop
Brooch Chanel - By Luvelymummy Collections

Banyakkan barang yang boleh letak dalam tu. 
Nampak je kecik tapi semua boleh sumbat. 
#Hahhaaaa... 
aku suke concept cmgitu.



Bekas Makeup tu korang boleh jumpe kat DAISO. 
Macam2 design ada kat Daiso tu.
Bukan setakat bekas makeup, alatan nak buat kuih, alatan menjahit, accsecories, bedak, payung, kipas, brg mainan, wa ima kata, mak bapak jer yang tak jual kat situ.. 

Hahahaaa semua barangan berharga RM5!

Best kan??!

Aku kalau dah masuk Daiso, laki aku terpaksa seret aku keluar sbb semunya aku nak beli.

Hahhahaaa...


ok, skunk aku nak tunjuk pulak, orang yang ada bag make up tu..



^______^


^______^


^______^

 
^______^ 
 
 
^______^


^______^


^______^

 
^______^
 


 Taaadaaaaa!!


Suci kan muka??!


Hahahahaaa...

nilah di namakan Natural Beauty giiituew!


Auuuuuwwwccchh!

#matilahkenekechamnanti
#sapelaginakpujikalautakdirisendiri
#hahahahahaa
#matilar


ok, lah bai!

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...