Friday, October 22, 2010

Ala tomey..tomeyyyy.....!!!

Ahhhaaakkksssss.... Assalammualaikum wbt

Tahap keBOSANan yang melampau!!!.... gilez arrr..!!! member2 aku kuar gi makan.. dua orang gi jaya 33, seorang pg makan kat mane entah.. dan sorang lagi pg mensantikkan diri yang sedia santik tu kat Beauty Centre yang terletak kat blakang opis aku jer..!! 

ermmmm dan AKUUUUU???!!! masih setia disini.. tak tau aper nak buat.. tak tau aper nak diupdatedkan dlam blog nie... MAKANNNNN??!!!!! xder istilah tak makan dalam idup aku nie... heeee...heee.. Cume aku tak tau nak makan aper je ari nie... itulah antara masalah yang aku ngan kengkawan hadapi sejak sekian lama nie.. pkl 12.30 jer dah pk nak makan aper..bukan pasal lapar tp kene decide awal awal coz kang sampai masa tak tau nak makan aper.. ENTAH.. IKOT KOLAH.. itu jerlah jawapannyer setiap kali nak pg makan...heeee....hheeee....

SO arini disebabkan aku mengalami tahap BOSAN yang agak melampau.. aku telah mengMAKE OVER blog.. SANTTTTIIKKKKK TAKKKK... Tomeyyy kan..??!! ala ala kebudak budakkan.... teringat kembali zaman sekolah... 

Kenapa aku memilih background ni coz.... 1st semestinye sebab aku memang sukakan bg nie.. 2nd coz bg tu colorfull, 3rd mengingatkan aku zaman sekolah... 4th coz bg tu tomeeeyyyy sangat... 5th cozz aku memang dah teramattttttttt BOOOOSAAAANNNNNNNN... ngan bg lama...heeee....hhhhheeee......

Itujer....

aku chowwww dulu nak beli tau fu fa ngan kebab

Sekian tima kacih...

2 comments:

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...