Monday, October 18, 2010

Teman Tapi Mesra....

Salam... 

Teman Tapi Mesra.... (suka ati akulah nk letak tajok aperkan??!!)... Itulah tajuk kite pada hari ini.. 
Untuk pengetahuan korang semua.. baru-baru nie.. aku dapat teman baru.. Terus terang aku bagitau korang yea...mula-mula aku kenal dengan dia, aku tak berapa berkenan dengan dia... diatas faktor fizikalnya...  besar, bulat, gemukx...... malu nak bawak gi jalan.. nak kenalkan dekat orang pon malu tau...

Tapi En. Atoy cuba meyakinkan aku...dia  cakap dia minat sungguh dengan Body dia SOLID katenyer... tak hangin dengar?!... En. Atoy kata ok, kenal ar dulu baru tau isi dalamnyer camner.. Ahhaa?!
Boleh sakit gigi dibuatnyer....

Mule-mula aku kenal Teman aku tu.. memang susah gak nak handle dia, complicated gak ar.. nak paham dia.....  So betullah kate En. Atoy tak KENAL MAKA TAK CINTA.... cun giler ar teman aku tu.. mesti korang berkenan punye.. Body Solid Beb...!!

Tutuppp...tutuppp...mate tu.....aku nak buat suprise.....

-


-


-


-

-


-

-

-
-

-

-

-

Aku tau korang kenyit jer mate tu....

-

-

-

-


-

-

-
-

-


Tutuppppp Balikkk..

-

-

-

-

-

-

 -

-

-

-

-



-


-

Suprisesssszzzzz

-

-

-

-

-

-


 
Solidkan Teman Tapi Mesra aku niekan...???!! Nikon D3100


Ahhhaaa.... Cuakkkk gak ar Mak bile En. Atoy kate Body dia SOLID... heeee...hhhee... aper... aku nie tak cukup SOLID ker... Kuanggg..kuangggggg...kuangggggg...


Thanks A Lot My Dearest Hubby... (Muntah Darahhhh Korangggg...) 


P/s dr aku bile hubby korang kata nak bawak balik Teman Tapi Mesra... Siap cakap Body dia Solid..... 
Check dulu.... kalau dia bawak balik Teman cm Teman Aku tak per.. tp kalau dia bawak balik Teman Untuk Temankan Ko.. Masakkkk Bebbbb!!!!

Bye... CU... MUahahhhhaaa...Muuuaaahhhaaa....


No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...