Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Wednesday, October 27, 2010

Nasi Hayam Kasih Sayang...

Salam...
N3 ni sambungan dr n3 aku  "Setiaku disini"... sesapa yang tetiba terbluuur seketika, silalah baca n3 "Setiaku disini wokey.... Beb..!!! drama pun ada sambungan tau...!!.. kehhhh..kaaahhh..kaaahh..

Haritu aku gerak dari opis dalam kol 8.40pm... nasib baik jalan kat federal tu taklah seperti selalu.. xlah jem sangat.. Aku sampai umah dalam kol 9.15pm.. korang rase2lahhh.. kalau korang dah sampai opis time-time camtu korang nak masak tak..?? ermmm korang rase raselah...xper biar aku yang rase....hhheee...

Mcam aku cakap aritulah bile kite ada niat.. insyAllah dipermudahkan... .. cewwwaaahhh.. ceramahhh plakkkzz...

So, aku sampai umah terus ke dapur untuk masak... maid aku rebus ayam.. AJEE..!ok! yang lain aku yang buat... Mula-mula aku masak nasi hayam... dengan rice cooker aku rosak terpaksa aku masak atas dupur.. itupun dah cukup baik atas dapur gas.. kalau dapur kayu... ermmmm...!!!!sendiri mau ingat..!!! sambil sambil tu aku merinate hayam...

Jam dah menunjukkan pkl 10 pm.. waktu tu mesti korang semua tgh nengok2 tv ker  tido  ker dengan perut yang kenyang.. Tapi aku.. masih lagi menunggu nasi hayam aku yg blom masak. Dalam pukul 10.10 semua dah siap... 

Hayam diatas kuali..

Nilah hasilnyer nasi hayam kasih sayang aku.
 
Walaupun rupenyer tidak seindah nama... tp resenye..... errrrmmmmmm..... hingga menjilat ibu jari kaki ok..!!! haaaaa.....hhhheeee....

ok!! byeee....

TAMAT

No comments:

Post a Comment