Wednesday, October 20, 2010

Tetiba.....

Eeehhhhceehhhh..!!! tetiba datang ar Mak punye mengedikz tukan.. Tetiba plakz nak tido pakai lilin vangi.... aromaterapi...katenye... ehhhceeehhhhwahhh.. nak mandi diterangi dengan cahaya lilin ala-ala manja..samar samar jer cahayanya... kalau boleh nak rendamkan badan dalam bathtablah kokonon...tp hanya yang ada besennn mandi baby YANG ADOOOOoo....adalah... MUAT KER?!!!!! heeeee....heeee...eehhhh... muattttt.. saper kate x muat.....???!!!! Setakat Kaki jerlahhh yang muat ponnn...kwanggg..kwanggg... Tetiba aku rase nak rendamkan kakiku didalam air panas suam suam kuku dan dititiskan dua tiga kucing berlari... heehhee dua tiga  titis aromaterapi... & membayangkan diri di dalam SPA........perggggghhhhh...sungguh indah saat itu buuuukannnn...???!!! 

Dan pada hakikatnye anda berada dalam toilet bilik anda sahaja yang saiznyer sekangkang kera yang  sedang mengangkang ditemani  baldi  color merahhh.... heeee...ahhhaaa....

Tetiba rase cam nak ROMANTIK romantiklah plak... Gedikzzz bukan????!!! KO ADOOO?!! heeee..heeeee.....

Sila abaikan tabung Mickey & Minie Mouse anak anak aku tu yearrr..!!!

Tp ternyata aku pasangkan jugak lilin berserta haruman aromaterapi.. sungggguhhh tenangggg baunyer.. Sebelum mandi td aku sempat gak ar rendamkan kaki aku dalam air suam & ditikkan bauan yang vaaaangggi bangat.!!!! Pergghhhhh....... begitu besttttt.. hilang stressss..... Selepas itu aper yang berlakuuuu...???!!!!!!!... Sendiri mau hinnngggatttt... yea.....!!!! 

P/s dari aku Please try this at home... hasilnya......x hinggaaaatttt...!!!!!

1 comment:

  1. hahha...apalagi kalau cik abg ada kat sebelah masa tu...hhmmm...romantik banget seh....pastu sure bnyk adegan2 yg diingini kan..kan...syioookkk...hahha

    ReplyDelete

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...