Monday, October 18, 2010

Sikap Manusia....

Salam...

Saje nak berkongsi cerita tentang sikap manusia...
Sebelum bukak citer aku nak wish

Selamat Penganti Baru Buat Rosli ngan Wife.. 
Semoga kekal hingga ke akhir hayat... Aminnn.. 
(Kawen gak ko yer....heeehhheee...)

Ok, aku memang tak paham dengan hati manusia... Kenapa mesti ada sifat dengki, busuk hati, iri hari, tak boleh nengok orang lain senangg?!!.. Memang aku tak paham sikap manusia2 yang punye hati yang very the smelly nie... 

Semalam aku pg rumah member aku kawen kat Cheras, so aku jumpe ar member2 lame aku sewaktu aku form 5, Xcited pye pasal nak jumpe dorang niee. sebab 1 tahun tak jumpe, tak tipon,  tak aper.... Sampai jer kat sane.. aku trus pegi kat dorang Azila, Jaja, Sharina, Shida.... tppp.... yang menghairankan aku... salah sorang daripada member aku tu terus palingkan muka pandang tempat lain... Yang sorang lagi tu memang aku sedia maklum... Oklah.. Fine..! So aku yang dah nampak keadaan tu terus masuk dalam khemah nak makan.. aper-aper pun makan diutamakan ok...!!!

Tengah aku makan ngan family aku, salah sorang member aku gak, dtg kat aku.. dia pandang muka aku.. & aku terus cakap.. ADA AKU KESAHHHHHH!!!!... dia pun gelaks.. aku ngan dia jer tau..

Yang jadi mushkil aku kat member aku sorang tu.. nape dia paling muka, nengok tempat lain? Asal.. malu ker.. gedikxx lah plak.. padahal tahun lepas elok jer kitaorang gether pg beraya rumah-rumah dorang termasuk umah dia.. ok jer.. Lepas tu.. tahun nie.. bile jumpe... perangaiiii... cm HARAMM..... entahlah... 

Aku try findout rupenyer ada masalah dalaman yang aku pun tak tau mana silapnyer..dia cakap aku nie BERLAGAK....tak boleh terima dek AKAL AKU!!!! Weeeiiii!!!!! Aper yang aku nak lagakkan...???!!!!!! Hebat sangat ker aku nie... yang ko kate aku ni berlagak!!!.. Kayeeee sangat ker aku nieee...aper benda yang aku nak tunjok kat ko yang sampai ko kate aku nie BELAGAKKKK!!!!  Aku tak paham weiii...!!!!Tolong pahamkan aku... BEB!! Nak kate aku pakai rantai TEBAL idaklah... nak kate aku naik ker BMW taklah.. nak kate aku dudok baglow pon idak...!!! nak kate gaji aku berpuloh2 ribu idak dak jugak...!!! So, yang aku jadi tak paham.. aku rase lepas raye tahun lepas aku memang xder contact ko & ko pn same...kite tak pernah jumpe pon... SOOOOO...???!!!!.....Cume satu jer lain thn lepas ko tak baik dengan member baik ko tu.. Tp thn nie ko dah berbaik balik... That's Good...! Tp disebabkan aku tak baik ngan member baik ko, ko cakap aku BERLAGAK..!!! Aku tak sangka ko sebodoh ni mcm lembu cucuk idung....!! Tak kemana pun ko kalau ada HASAD DENGKI DALAM DIRI....

Tp aku nak ko tau....
AKU TAK MINTAK MAKAN DARI KO PUN!!!.... kalu ko nak buat perangai cam HARAM tu.. ADA AKU KESAHHHH... Aku tak rugi aper pn...OK! Kalu ko nak bermusuh ngan aku pun aku tak kesah tp jangan libat kan orang lain.. itu perangai SYAITOOONNN....!!!!


Sowy.......
kepada semua pembaca-pembaca blog ini.. sedikit terEMO plak sbb ada member perangai cam HARAM! So don't try this thing at home or anywhere...!!!!! It's not good to your healty & environment.....!!!

 
ADA AKU KESAHHHH!!!

2 comments:

  1. mayb dia ada masalah sendiri la tu aida...tp kalau mcm yg u ckp tu...dia blh kata u belagak ke...x patut la kan....sbnrnya org yg jeles dengki dan sewaktu dgnnya ni mmg ramai kt dunia ni....tapi....xyah layan selagi dia x pijak ekor kita...hehhe...(ada ekor ke...istilah ekor tu selagi dia x wat lebih dari tu ar...) setakat usik2 tu kita kasi chance dulu...hehhe...tapi mmg susah nk ckp org mcm ni....ala aida,yg penting kita hepi kan...lantak kan aje la aida....jgn usik laki kita sudah...kekke...

    ReplyDelete
  2. hheeee.. khay sebut pasal laki. i rse dorang nie kurang kasih sayang.. nak attention dr i kot.. coz dorang berdua tu belom berlaki.. i rase.. laki pn xnak...kalu muke jer burok boleh terima lagi.. tp kalau perangai cam SYAITON yang direjam.. saper pn xnak....takot...!!! (x kate kite ni baik sangat, cantik sangat tu idak jugak tp manis tu ada.. eeehhhceeeh..ahhaaa... tp agak2 larkan..
    Khay, thanks a alot sudi menyinggah kat blog i nie...

    ReplyDelete

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...