Sunday, November 21, 2010

Dah nampak BUKAN..???!!!

Minggu nie turn aku koje... Oiiitttt.. Aida!.. Bangla pun cuti ari Ahad...!! tu bangla.. bukan aku... heee...hheee.. untuk mencari sesuap nasi... oklah aku bukan nak citer pasal bangla ok..


Arini haku saje nak ajak kowang menjamu mata nengok gambar lelama.. 
Koleksi Abg Deris....
 

Kak  Zira (telah mendapatkan berat badan yang diidamkan.. tahniah kak..!!) 
Kak Shiela (ermmm.. maintain Membesau...) 
Kak Asmah (maintain...)
Kak Zuraini (maintain.. ratu..)
Abang Deris & wife (maintain loving couple)
Liza (..lame tak jumpe..)
Haku akak Daku.. (maintain........bulat....mengandungkan qaseh ker tak mengandung ker same jer..)
Zurina.. (maintain... maintain...maintainnn....)

 Kak Zira memegang jawatan tetap as BIBIX PARTTIME  aku

 Haku... & En. Atoy...

 
 Haku & makan tak boleh dipisahkan lagi...

 Peace.. mommy.... Aku suke pic nie....
 Atok.. Adam... Daddy...


ahhhh......


 
Alooo.. der..!! Haku...bukan ajak nengok jer yer der....
COMPARE kan diri ANDA iaitu HAKU dulu ngan HAKU sekarang...
Ada perbezaan.....??????

Renung-renungkanlah......

 Sewaktu menggandungkan Adam.. 
betapa kembangnyer aku .....dan inilah hasilnyer

-
-
-

Ahmad Fareen Adam


-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-




Nak nengok lagi perbezaannyer...


Nak lagiii.....



Dah nampak Bukkkaaannnn......

-

-

-

-

-

-

-

-

-
Renung-renungkanlah.....


-

-

-

-

-

-


-

-

-

-

-

-
 
-

UUUUuuuwwwwwWWWwaaaaa.......




No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...