Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Friday, November 19, 2010

Sentap Hati Mak Nak...

Hehhheee... tajuk takleh pegi beb..!! Sentap ati mak nak.... Anak aku siapa lagi kalau bukan Adam yang noti tu... dalam minggu nie jer dh berpuloh puloh kali dia buat request kat aku.. Tersentap ati mak bile dia buat request kat yang tak tercapai dek akal ku...Request dia bukan cam biasa biasa ok... selalunya dia request nak tido hotel... nak pg toy'r'us la.... nak beli menan.. nak naik flight.. tp kali nie agak berlainan sikit banyakkkkkk... Ok!!

 Malam tu aku sakit perut masuk angin.. aku pn urut-urut perut aku.. Dia plak dah nak tido dok guling-giling atas tilam.. rupenye Adam dok memerhati  aku..

ADAM : Kenapa mommy
MOMMY : Perut mommy sakit ar adam
ADAM : Dalam perut mommy ada baby ker?
MOMMY : ishhkk.. takderlah.. masuk angin jer..
ADAM :  ~




-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-






Mommy.. boleh tak adam nak  
'BABY YANG TAK LEH JALAN....'

-

 -

-

-

-

-

-

-

SENTAPPPPP HATI MAK NAKKKK.....

mana pulak aku nak cekau baby yang tak leh jalan malam malam nie...

lain macam punye request si Adam nie.. Adammm..Adam...

MOMMY : niekan dah ada baby (Qaseh)..
ADAM : xnaklah.. Adam nak baby yang takleh jalan..
MOMMY :Qasehkan ada.. Adam tak sayang qaseh ker..
ADAM : x sayang..
MOMMY : Tak baik adam cakap cmtu tau.. Qaseh pun baby gak.. Kalau adam ada baby yang tak leh jalan tun pun Adam kene sayang qaseh jugak tau.. Adam abang...
ADAM : ermm... yerlah.. sori qaseh.. Abang sayang qaseh..

SENTAPPPPP HATI MAK NAKKKK.....
(terharu nengok gelagat anak.......) 



Bukan aku menolak rejeki yang Allah bagi, kalau sekiranya ada aku tak menolak.. tapi buat masa sekarang ni aku rase anak-anak aku masih kecik lagi masih perlukan perhatian dari aku & En. Atoy Aku & En. Atoy kene pkir 2 perkara nie Quality or Quantity.. 

So...... pikir-pikirkanlah.....
 
heee...hheheeeee....

No comments:

Post a Comment