Friday, November 19, 2010

SAMA... SAME... SERUPA... SEJIBIK... =.......

Salam...

Aku memang selalu cmnie.. bile dah idea nak berblog kengkadang 1 hari, 3 4 citer.. tp kalau xder idea berminggu minggu baru nak berupdate.. heeee...hheee sila maafkan aku yer kengkawan...

Saje nak share..

Semalam lepas balik koje, En. Atoy ajak aku teman dia gi potong rambut kat The Curve... potong rambut kat Curve ok.. tak hinggat kalah bini dia potong rambut kat kedai ahso jer kay..!

Sampai jer kedai tu adalah sorang aweks tu dok nunggu balaks dia potong rambut... Aweks tu datang ngan kengkawan pompuan dia... (takut mak tak bagi kuar ar tu..hheee..) bile aku masuk jer kedai tu.. kengkawan dia dok terpandang-pandang aku.. cm artis lak.. kuiii...kuuiii... aku buat tak tau jer.. lantaklah kan.. mata korang...suka hati...

Pastu aku nampak awek yang tunggu balaks tadi dok kepit kepit something, dia letak kat atas riba dok bongkok bongkok cm aku nak nengok sangat 'something'... asal lak tu.. ?! kengkawan kat sebelah dia dok senyum-senyum... bisik- bisik kat dia.. Mula-mula aku buat dono jer. tp disebabkan dia berkelakuan pelikz aku nak sangat nengok..... Biasalahkan  aku ni kalau benda benda yang berkelakuan pelik  memang aku suka nak nengok... heeee...hhheee... 

Korang nak tau tak ape benda yang dia dok tersorok sorok dari tadi....

Rupenye 'something' yang dia pakai tu iaitu HANDZ THE BAG sama.......same.... serupa..... sejibik kay cm aku punye...color sama, bentuk sama, design sama.. semualah sama...   

OMG..!!! 

  
Aku taulah kat kedai tu 1 design dia keluarkan  2 3 collection tp aku tak jangkakan aku boleh duduk sebelah ngan orang yang pakai handz the bag sama ngan aku.. cm Buy 1 Free 1...  dok plak sebelah sebelahkan.....  cm buat Iklan Freeeee.....

Mak aaaalllllluuuuuuu......... Nasib baik awekz tu tak dok lama kat sebelah aku.. Aluuuuu...aluuuu....

En. Atoyyyyyy......!!!!!!  nak handz the bag lain cm mama Juana punye 'something' bermula dari huruf 'M'

uuuuhWWWwaaaaaaaaa............. 

2 comments:

  1. luvelymummy,
    blog jarang update? ok lah tu, boleh dimaafkan.

    hand-the-bag bermula dari huruf M? he..he.. let's join the club!

    ReplyDelete

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...