Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Saturday, November 20, 2010

Paaannngggg.....!!!!

Salam.....

Semalam korang layang tak citer Oh yeaahhh channel 132 astro warna... hheeee..hheee memang lawak giler citer tu.. boleh pecah panggung.. hheee... silappppp.. tu DR. ROZMEY dengan Filem 2 Alam.. tp citer yang aku nengok semalam siaran astro besttttt.. tak rugi nengok...!!!  Korang dapat bayangkan tak barisan pelakon dia afdlin shauki, nabil ahmad, zizin, syarifah amani, adibah nor dan semalam ada artis jemputan kuman... ahhhhaaakkkksssss.... Aku nengok si Kuman tu cm nak picit picit  jer.. gerammmmm.... memamg citer nie lawakx tahap cipannnn..... (astro jgn lupe bayar i o.k....)




Mak apak nyer dok nengok tv gelak terguling guling & anak dirumah dok buat rumah cm playground..

AKU MEMANGGGGGGG SUKA..... 

dorang dok sepah sepahkan umah... buatlahhhh.. aper yang korang nak buat...  lepas abis citer nie.... taulah aper yang MOMMY NAK BUATTTT... (lagak ngeri.....)

Nilah xtiviti anak aku malam tadi.. menyemakkan umah jer kejenyer...

Yang si qaseh nie tak padan ngan kenet..
mane plak dia dapat menatang nie.. berusaha nak masok dlm tu lagi... 
Kang tergolek kang... baru tau...!

Bile usaha tangga kejayaan.. ADDAAAMMMM LAK.. 
aku translet bahasa jermen anak kau ADAMMM TOLAK...
 Si adam plak jadi pak sanggup menolak adiknyer.. 
ibarat dalam citer cartoon chungcinton.. chhoo..chooo...

 ADAMMMM.... GGIII....
sian ngan abang...

Abang Adam yang dah kepenatan asyik menolak adiknyer.. 
Sok yer Qaseh.. abang penat...  Qaseh: OK..!!

Korang tau tak memang siankan bunyinyer.. Adam penat.. Memang dia penat nak menolak adik dia.. tp dia tak menolak sekiranya adik dia sanggup bekerjasama dengan dia untuk memporak perandakan keadaan rumah aku.....

............ADAMMMMMMMM..... QAAASEEEHHHHHHHHH......!!!!!
mommy ko dah jadi TARZAN dah nie......!!!!
Adam dah semakin mengganas.. 
abih aku punye bantal kecik kecik kat kosi dia turunkan

 
.... Dannnn lagiiii....


 .... Dan kemudian .......


-
-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

........... PPPPAAANGGGGGGG....!!!!!


sekian... terima kasih.......

No comments:

Post a Comment