Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Wednesday, November 17, 2010

PENGORBANAN serta TERKORBAN

Salam Aidiladha....

Sempat lagi aku nak interprem di pagi hari raya nie... So, cm biasalah kengkawan kat opis akan menayakan soalan cepu lempang kat aku.. KO TAK BALIK KAMPUNG KER? Aku dgn mengebangkan idungku ini menjawab MESTILAH BALIKK TAKKKKkkkkAAANNNN TAK BALIK... Umah mak aku dlm 10 minit sampai.. Umah mertua kat Cheras...ha... kalau tak balik nak cari na'as ar tu..  Kebiasaan aku beraya 1 hari cuti boleh settle kedua dua ruamh... Dasyat tak aku?!!!.. Ko Ado..?!! Bukan calang-calang orang tau boleh balik umah mak & mertua dalam masa 1 hari jer... DAHSssYYYAATTT...!!!! hheee..hheee

Oklah nak citer pasal pengorbanan sikit...
Pengorbanan aku pada raya tahun ini ialah aku telah mengikat longgar kuat perut aku ni untuk tempoh 2 minggu untuk kurangkan makan nasi.. Bagi aku  tu dah satu pengobanan yang BESARRR beb.. korang bayangkan dari kecik ko ditranning pagi makan nasi lemak, roti canai, teh tarik, cekodok.. tp kali ni aku terpaksa berkorban makan serial pagi2... minum susu low fat.. susu coklat low fat... makan sandwish tuna..tuna...tunaa... korang ingat semua tu mudah ker... uuuhhhhuuu...kira aku berkorban untuk diri sendiri ar...

Pada pagi hari raya Aidiladha ni juga aku telah TERKORBAN akibat berdepan dengan masakan mak aku, nasi impit, kuah kacang, rendang ayam, rendang daging, mi hoon sop dan bayank lagilah.. Aku nie MAGSA keadaan tau tak.. tak makan kecik ati nti.. sebagai anak yang baik, aku taknak kecik kan hati mak aku lagi.. lagii di pagi hari raya... (alassssssaaaannnnn aida). CIK JURULETIH..??? Aku dah mintak permision kat cik juruletih untuk mengexcusekan diri ini untuk 1 HARI jer... janji jangan makan NASI.. katenyer.. Alamakkk..!!! tak sempat nak tyelah NASIK IMPIT kategori nasi juga ker.. CIK JURULETTTTIIHHH..??? Kire burn jerlah yer tak..??!!

Oklah.. aku nak gerak pegi umah mertua kat Cheras... Ok...

Selamat Hari Raya Aidiladha......
dari Aida's Family

No comments:

Post a Comment