Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Sunday, November 14, 2010

UUuuuuuuwwwwWWWWWaaaaaa....

Pertemuan Perpisahan Adat Manusia Biasa
Hilang dimata tapi dihati takkan lupa.......

ToooooouuuuuUUuuuuccchhhhiiiinnnnnnggggggg..... bebbbbbb!!!!
Kehilanggan seorang lagi rakan, selepas Sham.. 
Abg Deris, walaupun baru seketika aku mengenalinya... 

A - Abg Deris nama panggilan
B - Bukan calang-calang orang
G -Gigih bila berkerja
D - Dedikasi terhadap tugasan 
E - Emosi adakalanya
R - Ringan tulang bile diperlukan
I - Ingat kami semua...
S - Selamat Bersara Abg Deris

 UuuuuuUUUwwWWWaaaaaaaa.......

Memang minggu nie penuh ngan emosi.... Kehilanggan seorang rakan seperjuang, seorang abang & juga boleh dianggap bapa kepada kami di unit Graphic.. Beliau telah berkhidmat dengan Utusan Melayu selama 39 tahun..

5hb. November 2011 bertempat di Kayns Resort, Port Dickson, kami di Graphic Department telah menjayakan satu majlis khas buat Abg Deris & Keluarga..  GRAPHIC'S DAYS OUT.  Alhamdulillah majlis yang dirancang selama 1 tahun itu berlangsung dengan jayanya. Semua staff Graphic Department hadir bersama family...

Terasa sayu hati bile nengok Abg Deris... 39 tahun perkhidmatan bukan satu tempoh yang singkat...


Sedey... Anak aku Adam cukup rapat dengan Abg Deris yang dipanggil Atok.. Ketika majlis pun dia sentiasa dekat ngan Atok.. "Adam nak nyanyi lagu untuk Atok.." Bile teringat balik, kalau aku bawak Adam dtg opis.. Adam akan terus cari Atok... lepas nie.. mesti dia tye Mana Atok..?.. Adam membesar dalam opis aku.. Atok jadi saksi Adam membesar..  uuuhuuuu.. touchinggg....


  'Abg Deris & family"


 Latif & Nazli Familys


 Antara tetamu kehormat yang hadir Syamsul Baharin with his wife

Effa... line clearrrr.. juruletih tengah sibuk kat atas pentas tu.. 
dia x sempat nak nengok kite mengketedarah...

 Time nie.... Mem Besau dah sebax....Aku kat blakang. bukan boleh nengok org nangis... uuuuhhhuuuu...
Abg Deris siap mention computer dia xder internet...susah nak buat kojer.. 
korang bayangkan.. 39 tahunnnn beb xder internerttt... cm zaman batu.. ishhhkkk...isshhhkkk!!!!....

Isteri serta anak anak Abg Deris yag sentiasa menemani beliau pada malam itu.

Cenderamata dari Graphic Department walaupun tak seberapa, 
kami harap ia memberi kesan yang mendalam buat Abg Deris.. bile windu...



Penuh makna....



Anak Sexy.... Mak Seksaaaa.... Uuuuwwwwaaaaa.....

Sempat lagi si Qaseh menjelir lidah...

Jap...japppp...nak interpreme sikittt....

Adakah itu laki ku..????!!!
Akhir sekali...
Aku harap Abg Deris 
dipanjangkan umur.. dimurahkan rezeki & sentiasa gembira disamping isteri, anak-anak & cucu cucu......

-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
UUuuuuUWWAWWwwwwawaHHHHhhhh
-

-
-
-
-
-
-
 TouchinnnggggGGGggggg siottttt...!!!

p/s:  banyak lagi pic2 yang menarix di KAYNS RESORT boleh ditonton di 
Blog Miss Jebat & Be Simple Beb..!!!


-


-

-

-


uuuuUUUwwwwaaaaaa.......


No comments:

Post a Comment