Thursday, November 4, 2010

Doyan..!

Salam ulozz...
ha... mengidam dorian ...??!! anda terkezut..?? ngan tajuk kita pada arinie.. ya memang mengidam dorian tp bukan haku yang ngidamnyer anak teruna aku si adam.. sian kat dia...


semalam.. pepagi buta dia bangun tido menanyakan dorian.. mana aku nak raba dorian nie.. bukan musim pn.. aku tengah bersiap nak pg koje dia menayakan dorian.. mommy..mommy.. mommy ada duit tak.. Adam nak makam durian.. sedap..sedap..sedappp.. ermmm..sedaapp.....

mimpi aper dia pagi2 menanyerkan durian. aku citer ar ngan laki aku.. balik koje kitaorang pon terus pg mencarikan durian, aku call kakak aku pye cousin.. dia cakap bulan 1 baru ada.. haaa...??!! bulan 1.... sian anak aku kempunan nak makan durian... kitaorang pn berusaha mencari nengok2 ada ker jual kat tepi jalan... jawapannyer HAMPA...

Sampai jer umah.. terus tye mommy..mommy.. ada duyan tak..?! aku ckp terus ckp Tak der.. next time mommy beli...Nasib baiklah dia tak merengek nak kan duyan tu.

 tp ari nie aku akan berusaha untuk dpatkan duyan yang dia nak tu.. Doakan aku berjaya dapatkan doyan untuk anak aku...ok..!!  Wish me luck...!! heee...hhheeee

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...