Tuesday, October 18, 2011

Berjaya Times Square Theme Park..!!

Waaasssszzaappp..!! Waaasssszzaappp..!! Uolzzz...!!

Coti sekolah dah nak dekat dah nie.. so, uollz dah ada ker tempat nak mengangkut bala tentera uolzz gi bercoti nanti..?? Kalau xder lagi mak nak bg cadangan kat uolzz, bawak anak2 uolzz gi sini



Last weekend aku bawak anak2 gi sini.. memang bestt sioott!!! WAJIB try bawak dorang gi sini..
Bukan kate anak.. Mak & Apak yang over xcited..

Mesti uolz nak tau braper bayaran yg dikenakan untuk masuk dalam tu.. 
Uolzz bole refer kat 

Arge yg dikenakan pada firasat aku amatlah berpatutan coz semua game uolzz bole main banyak kali, berulang2 sampai muntah..!! tiket valid 1 hari!!

ermmm.. memang besstttt!! 
So, aku malas giler nak story panjang2 uolzz layan jerlah gambar2 yang ada nie...!!!


 nie nama dia crazybus yer adik2.. so, uolz bole duduk together gether ngan anak2 then bus nia bawak uolzz pusing2.. 360 darjah pusing nyer... heeee...


 waakakaaa.. LD teringin gak nak naik menatang nie.. dulu tecik2 tak merase nyek..??!!



 Seronok betul Adam & Aceh dapat main kat KIDZ PLAYGORUND

 Adam bawak Aceh main Bumper car..!! Terrorr gak anak aku nie..!! heee...

 Adam tengah drive jip kat Botanic Drive..

 gedix bukan mak ko nie.. ngehhhh..ngehhh..ngehh..!!

Adam & Aceh sronok betul naik train nie.. sampai 2 3 kali ngulang naik train nie..
lemasss aku..!!


 LD pun nak gak train nie... controlll encem ar tu..!!

 Kat botanic drive uolzz bole jumpe labu besar di abad ini.. wakaakaka 
wat pengat labu pon sodap gaknie.. panggil 1 kampung makan pun x habis.. heeee..

 Kids Theater - bole nonton movie.. 
Pannggg!!! lah jawabnyer nak request citer Titanic plak, x sesuai untuk tontonan bebudak..!!



 Suasana kat dalam

 Muke tired! 

 Mati idup balik pun aku takkan naik menatang nie..!!!
wwwaaaaWWWAwawawawaa..!!

 uolzzz nampak tak aper yang aku nampak...
LD lepas gian main bumper car.. yg bebudak 2 orang tu dok kat tepi pagar terjerit2..!!
DADDY..!!!DADDY..!!!DADDY..!!!DADDY..!!!
heeee...hheee.. anak sapaaa lar tu yer..??



Lepas seharian dok berumah tangga kat situ, sebelom balik wolzz pekene COOL BLOG
memang sodapp hingga menjilat jari kaki..!!
Aku ambik perisa manggo & oreo.. dalam air dia siap ada biji2 lagi.. 

HILANG DAHAGA..!!!

ohhhkeyyy!! Chooowww..!!!



Yang Bebenor Ikhlas:
Aku yang Gumbira

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...