Monday, October 10, 2011

Xtiviti Ahad...

Fuuuhhh..!! Baru lar akak ko dapat melunjurkan jari jemari kaki untuk arini.. Kemain pack lagi schedule tuk arini.. Seawal kul 3 pagi akak ko dh dikejutkan oleh En. LD jenggg..jenggg.. Apakah..???!! Ishhkk uollz nie.. rumh akak blackoutlahh!! Fanass x bole tido, then dlm pale otak nie dok pk mcm2.. time2 blackoutlah hantu kepala itam suke wat keje.. !! Tp alhamdulillah 1/2 jam jer blackoutnya.. Klau x seram dibuatnyer..

Kul 8pg cmgitu.. Aku dh bsiap sedia utk bperang dlm umah, basuh baju, sidai baju, mop, vacum.. blaa..blaaa....blaaa Fuuuhhhhhsss.. Letih doh..!! Dh cm bibikx lak aku.. Tp aku puas hati, last month aku gune khidmat bibikx tp keje umh cm serupe xde..!! Wat sakit ati jer..!! Gaji nak mahall.!! Ooppss teremo plak.. Kihh..kihh..kihh.. Ermm.. dgn menggunakan kuasa gaban, aku mengarahkan bala2 tenteraku untk bertugas..!! Hee..heeee.. 

Yg budak 2 org tu aku surh basuh pinggan hee..heee.. Kejam sgguh aku niekan..??! bkn basuh pinggan sgt pun main air jer yg lebihnyer.. Heee3.. yg si apaknyer aku suruh mop blah atas jer.. Ahhaa.. Lepas settle semua tu & aku bt inspection ke stiap department clean & clear brulah wolzz bsiap2 nk ke Puchong pulk appointment dgn bakal mak & apak mertua adik aku Erra, ada makan2 katenye..heeee3 aku klu bab2 makn mmg laju.. 




Tp yg x braper nak beshhnyer si adam & aceh wat perangai.. Hangggiinn mak dibuatnyer, yg siadam sibuk nk g umah cousin dia, melalalak2 dlm kete, nak ambik jam power rangers.. Yg si aceh plak dr asyik blari sana sini ngan bstokinnyer.. Jatuh tertumus mulut dia kt lantai, bengkaklah jgk & pecah darah, sib baik x patah gigi.. Aperlg melalak2 lah jgk.. Sib baikklah aku ni mak yg penyabar & penyayang, (Hee.. Sila muntah kat luar yer..) 



 Kate jemputan mkn tgh hari tp wolz sampai dh pkl 3 lebih.. Sib baik lauk ada lg.. Heee3.. "Nasi kerabu makcik memg" sedap..!! Ngehh...ngeh.. Aku tolak batu ngan kayu jer.. Heee3..




Mase nk blik tu si adam wat hal lg.. Melalak balik coz nak ikot dak erra g karokx.. Bdk nie x bole bjanji.. Dituntutnye!! Pening kepala aku asyikkan nak melalak jer..!! En. LD mmg mls nk bwk.. So, nak kasi dia diam wolzz gi 101 Mall, melapak jap.. Adam request nak malan J.Co.. donut yg tersedap di abad ini..hee..heee.. So, kasi makan puas2..then balik..
Sampai jer kat umh budak kecik 2 org tu dh tido, then aku smbung balik basuh baju yg mane ttinggal tu, so bole jemor, kemas aper2 yg patut.. & skunkkkkkk... Time aku nak menyelipkan diri..
-
-
-
-
-
-
Waarrggghhhhhhh..!!
-
-
-
-
-
Gud nite eberi one..!!
-
-
-
-
-
Warrrggghhhhhh..!!
-
-
-
-
-

Salam...

Yg Ikhlas
Aku yg letih..

Sent from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...