Tuesday, October 11, 2011

Mak merempitt nok..!!

Ahaa.. Daaaassar x sedar diri aku kan?? kan?? Anak dah 2 mau merempit lagi.. Waakakaaa.. Jadi minah rempit aku arini.. Heeikk..heeikk..

Mak terpaksa merempitkan diri mak for today bcause of laki mak out of coverage today gi Johor.. Heee..

Pepagi buta seawal 6 pagi aku dh tertonggok kat dpn umah mak aku.. Ngantar anak2.. Sian aku nengok adik bradik nie..lena betull..tp aper nak bt terpaksa.. Sapelah mak apaknyer yer.. Heeee..heee..

Pengumuman: Kepada uolzz2, mak nak menanyer kekalau uolzz tau ada orang nak bekerja sbg pembantu rumah aka maid tp bkn surirumah yer.. Hee.. Sila inform kat mak aida3047@gmail.com or pm mak pn boleh.. Nanti roger2lah yer..!!

Berbalik pd citer aku.. Mr LD nak kene ada kt pj dlm kul 6.30 so xkan lah aku nak follow dia.. pagi sgt.. Pas2 opis pn blom bukak lagi.. Ishhkk.. Malaslah jawapnyer.. Mesti ada dok t'tye2 or b'ckp sensorg napelah x drive?? Kan??kan?? Jawapan telah sy lampirkan di atas.. Heeee..

Kul 8 pg aku start merempit ngan adik aku Fz, sib baik dia ada.. Thanks bro!! Kalu takkkkk.. EL lah jawapnyer.. Oooppsss.. Dahlah ku sangkakan mendung di pagi hari, rupenye hujan lebat ditgh jalan.. Besttt giler..!! Pes time merempit dikala hujan mengambang nie.. heee..hee.. Kemain seronok main hujan.. Siap adik aku tye nak stop ker..?? Aku kate X PAYAH.. JALAN..!! best..bestt.. Dia xtau yg akak dia nie menggelenjat nak main air hujan.. Ahhhaaa..

Sampai opis org yg paling tkezut nengok aku smpai awal with the helmet iaitu k.zira.. Waaakakaaa.. Arini sape cr pasal ngan aku.. Aku siap tunjuk helmet..nak ku hempokk jer ngan helmet.. Waakakaka.. Ganahhmuu ni..!!

Then aku make a deal ngan adik aku soh ambik aku kul 7.. Balik pn aku rempit lagi.. Sib baik x hujan.. Alhamdulillah.. Klu pk2 balik kan senang kalau Mr LD bole bwk moto mencilok2 bagai..cepat jer smpai umah or opis.. Tp itu semua KALAU.. Ahhhaaa.. Mr LD ada hint2 kat aku nk beli moto.. Tp aku takot moto tu bt tukun jer kat umah.. Baik lupekan jerlah hasrat murni mu itu.. Heee...

-sekian terima kasih-

Yang bebenor ikhlas
Minah Rempit for today..

Sent from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...