Saturday, October 22, 2011

MMmmeeOOoooWWwww..!!

Heyyyy uollzzz...!!

Memang aku dah agakkk dahhhh.....

Dua ari lepas masa aku balik koje, aku nengok kat bawah rak kasut, suwatkaba dh bersepah-sepah, 
mcm dicarik carik rughpanye..  UUuudahhh!! 
siapakah gerangan yg melakukan sebegitu rughpa sampai hancus suratkabaou dikejekan.. 
MUSYHKIIILLL GILER...!!
Sok paginyer, bukak2 jer pintu aku 1st thing yg aku wat dulu jengok bawah rak kasut tu aper yg ada..
ermmm.. rupe2 Mrs Cat yang sedang sarat membuntingkan dirinya untuk mencari tempat nak branaks..
ermmm.. sian pulak aku nengok *akukan insan yg prihatin & penyayang* 
dan dan tu gak aku carikan kotak bagi dia tempat yang selesa utk branak... 
*p/s: uolzz jgn plak cari aku bile emergency nak branak plak yer.. 
kang aku bgkan kotak gak... pegi ko branak kat ctu.. hheee.. keji sungguh prangai bukkan??* 

wakkakakaaaa....

 taaapiikan Mrs Cat tu xnak branak kat dalam kotak tu.. 
aku siap tarik2 lagi kaki ngan tangan dia suruh masok dalam kotak.. 
x sampai seminit dia kuar balik..!! 

Ciiisstt..!!!

abishhh ko nak branak kat ner Mrs Cat.. Sime Darby ker?? Tropicana Medical Center ker?? or PRINCES COURT... Renghtikan jerlah yer Mrs CAT.. branak jerlah ko kat kotak tu...!!
Ciiisssttt.. malas aku nak memujuk ko Mrs Cat..suke hati kolah nak branakkat ner.. gggrrrrr..

aku pun terus bersiap2 gi opis.

Balik dr koje.. terus aku suruh LD suluh kat bawah rak kasut nak nengok ada ker idak Mrs Cat tu lagi.. LD pun cakap dah branak dah 3 ekor..

AKU DAH AGAK DAHHH..! 
Mrs Cat mesti tengah contraction pagi td, that's way dia x larat nak bangun masuk dalam kotakx... *maafkan aku Mrs Cat coz aku buruk sangka kat ko..*

Alhamdulillah Mrs Cat dh selamat branak
jgn ditye aku kul braper dia branak.. braper berat anak2 dia..siapa kuar dulu..
ermmmm... PANNNNGGGGGGGG..!!!! nie makan dia...!!

nggehhh..ngggeehhh....

chumel chumel anak dia...

 color dia pun cantek2.. solid color plak tu xde tompok2 taik unta.. ahhhaaa..
 chumelll x... ?? chumeell x??

tgh isap susu mak dia dlm erti kate lain 'menetek'


Yang paling happy mase nie.. ADAM & ACEH
coz dorang dah ada binatang peliharaan secara tak rasminyer.. heee...hhheee..

Yang tak braper nak happy mase nie.. AKU
dok memikir nak bg makan minum aper..?? nti Mrs Cat berrr cmner..?? aku malas nak menyucinyer.. !!

uuuuUUUUwwwwaaa....

Yang takde aper2 prasaan mase ini ialah LD coz dia samekan aku Mrs Cat.. siap sound aku lagi
Mrs Cat dh branak.. aku bile lagi..???  Mane tau dapat kembar 3 cam Mrs. Cat.. 
Ccccchhhhiiittt... 
sungguh kijammm kamu LD samekan aku ngan Mrs Cat..!!

-Sekian-

*mood: menekap muke dekat bantal.. menci..menciii..!!!*



Yang Bebenor Ikhlas
Luvelycat.. Meeeeooowwww..!!

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...