Monday, March 11, 2013

Soooo Shuuuweettt!!!

Oh mai god! Oh mai god! nak fengsan ai dibuatnye... Oksigen please!! Oksigen please!!

MUUAhhahahaaaHHhahahaaa!!! Lantaklah orang nak cakap aper. Ai memang suke siok sendiri.



T_______________________________T



Korang nampak?? nak comment pun tak tahu.. Sedey hokey..


So, aku pun mengajarkanlah dia dengan penuh keikhlasannya..
Syurga tu.. syurga....


Larrrrrr, rupenye dari semalam dia try tinggalkan komen kat 'belog'  tu. Tapi tak berjaya.
Dengan baik hatinya aku pun mengofferkan diri utk mengomen on behalf dia.

Dalam kepala aku, aper sebenarnye yang dia nak komen kat 'belog' tu, sampai dia tak bagi aku yang komenkan untuk dia.. Hurmmmmmmmmm

#syaittaaaannnnnnnn dah mule bisikbisik


Korang tau, rupenye dia nak tinggalkan komen kat belog aku...


MUUAhhahahaaaHHhahahaaa!!! 


Terharuuuu ai. Ingatkan dia tak hambek fedulik langsung pasal belog vongok vongok bini kesayangan dia ni...

*ciumskit*

Setelah bertahun2 ai menanti komen dari dia, baru hari nie dia tergerak hati nak komen kat belog ai, tu pun gune nick 'ANON'. Hhaaaaaahhhaaaaa!




Shuuuwweetttt hokey, walaupun pendek. 

Thanks My Laling. Luv u So Much!!! 







No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...