Tuesday, May 20, 2014

Dusun Ali King Paintball

Moh ler kita hapdate satu persatu citer last week yer.
Hooooiiiilah hai... last week punye citer hari sabtu dari pagi sampai ke malam sibuknye.
 Mengalah datin2 seri lagi..

Sabtu lepas, teman en shuben, ehceh! shuben lah pulak *ekekekee. pegi menembak.
Anjuran Kelab Sukan Axis. Aku kan isteri solehah kene sentiasa menemani en. daddy. 
Barulah cium bau syurga #padahalkoyggediknakikut



Lokasi: Dusun Ali King. 
Address: Lokasi: Jalan Kg Sungai Pusu, Wilayah Perseketuan, Kuala Lumpur, 53100



Alatan yang akan digunakan nanti telah siap sedia!
Yang paling penting adalah face mask, WAJIB pakai yer nok!
Pemainan ni memang menitik beratkan safety. 
Jangan nak memandai2 tak dengar cakap yer. 
Kang ada yang kene rotan

Nasi Lemak , Kopi O & Kuih
  Sampai2 jer dah disajikan nasi lemak kampung & kuih2.
Aku suka suasana cmgini. Bau2 org bakar daun kering.. bau2 lepas hujan..
memang kampungg sangat.

 Warung Makan
So, korang takyah susah2 hati kalau tak bawak makanan yer. Warung ada :)


Medan Perang
Terasa macam zaman jepun pulak. Nak bunuh kominis dlm hutan. Hahahaha..
Aku memang suke, kalau tempat nye cmgini.
Barulah betul gi perang dalam hutan.. Hahahaaa..
Yang bestnye perang bawah pokok derian..

Best! Best! Best!

Askar Askar Axis

En. Shuben & Rizal

Laki aku memang poyo sikit, kalau cmgini lah  gayanye, memang kalahlah..
Pakai baju color merah, memang senanglah orang nak shoot.
Hahaha...


Tu dia laki i! nampak tak gaya dia..
Kaulah perwira ku.. 
tetiba aku dtg buat video klip lagu "Perwiraku" sebelah dia
#panggg skali verangan jer


Pokok Manggis

Sempat lagi aku snap pokok manggis. Hoi! siap ada buah tu, tapi tak masak lagi.
Ada pokok buah pulasan gak, tapi semua blom masak.
Aku sempat gak tanye ngan brader yg jagaa kat situ

Bang! dorian takde ke bang? 
brader tu jawab Takde,  kalau ada kita tak bagi dorang main kat situ, sbb kang tak jadi main asyik kutip durian jer..

Ok, bang! tak klakar pung!

Hahahaha

Gaya tu mesti ada.. ekekeeke
WALAUPUN tak abis lagi pallet dah kene brenti, sebab hujan lebat.
Hahahahaaa..

Rate
Aku sempat rembat brocher 1 utk kesayangan semua.
Mana tau, korang nak buat family day ker, nak buat birthday party ker, nak ajak aku join main sekali ker.. #ahaks pun takda hal
Semua harga ada kat borcher tu. Sila lah tengok yer..



Oklah aku chow dulu!
Dah ar hujan!
Naik motor pulak tu, compem basah!



^___^




^___^





^___^




^___^




^___^





^___^ 
 
 
 
^___^




^___^





^___^




^___^




^___^





^___^
 


Ok, bai!

#adagayatak
#verangansudah
#kononnye

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...