Friday, May 30, 2014

Hilang Stress dgn 'Follow Me Holistic Spa (Relieve)'

8.30 mlm baru sampai umah. Letih ya amat! Mengadap jam pegi balik. Hooiilahaii.. Kuala Lumpur. Tambah2 pulak skunk dgn projek MRT, huuurrmmm memang bertabahlah hati aku..  Siap bole mengait dlm kete tahap jem dia tu.

#Hahhahaaaa

Tension wey ari2 cmgini, tapi apakan daya demi 2, 3 suap nasi *sesuapxcukup #ahaks aku tempuhi jua.

Nasib baiklah ada product shower gel Follow Me Holistic Spa (Relieve) terubat sikit tensi mensi aku hari2.

^_________^

Di perkaya dengan Olive Oil utk melegakan rasa tension, nerves & stress. Ha! Memang cukup kenalah dengan aku skunk ni. Uuhhuuuu..

Lepas mandi pakai shower gel ni, badan rasa macam recharge balik. Refreshing rasa, dgn bau mandian yg memang wangi, terasa macam korang tgh berendam dlm bathtub kat spa, siap ada bunge2 dlm tub tu.. hehehee #imigination WALAUPUN sebenarnye ko tgh mandi dlm bilik air pakai gayung yg hampir patah.. muaaahhhaa..

Seyes, aku memang suka bau2 spa ni.
Kalau tak caya, cer korg try  *___* manalah tau sama pengalamannye ngan aku.. tapi kalau korg x rasa or bau macam aku bau tu, comfirm2lah hidung korg tersumbat.. hahhhahaaa

Itu jer aku nak share utk arini, ok bai!

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...