Wednesday, May 28, 2014

Trudy Teddy 2nd Anniversary

Last sunday aku di invite oleh pihak Trudy & Teddy bagi memeriahkan sambutan 2nd Anniversary di Pavillion. Giler tak seronak dapat invitation cmgitu kan??! Memang di nanti2kan oleh mommies semua. Trudy & Teddy adalah salah satu butik pakaian kanak2 yang menjadi pilihan aku & en. daddy. Aku suka sangat design Trudy Teddy nampak elegant. Materialnya yang lembut memang sesuai sangat ngan Indah yang kuat berpeluh..

Moh ler layan gambar2 yang ada ni. Mane tau ada yang berkenan, boleh pakai masa raya nanti :)

2nd Anniversary Cake
Trudy Teddy Boutique
Face Painting

Adam & Qaseh happy sangat.
Siap boleh buat  face panting & ada aktiviti craft
 
Abg2 Laa
 Yang paling budak adam seronok bukan aper, dia dok mengerjekan air  & makanan yang T&T sediakan. #Hahaaaaa. Dok mengulang2 makan. Sedap katanye. Tapi seyes wey, air dia sedap nak meninggal rase dia. Aku pun minum lebih dari  3 cawan.
Lantaklah, balun jer selagi boleh. #Muahahahahaha


Silalah jamu mata, tengok koleksi yang Trudy & Teddy ada.





Aku geram tengok, koleksi kasut2 T&T. Gewaamm macam nak ku gigit2 jer. Hahahaa..
Dah ko chumel sangat *_*


Pakaian Baby


Aku tak ingat nama dia sapa, tapi aku ingat nama anak dia ROSE. Hehheee.
Tengah feeeninglah tu memilih baju, sebab semuanye chumel.


Nasib baiklah si kecik chenonet aku ni tak meragam. 
Sempat tidur lagi sebelum kene buat catwalk. Celik2 mata dah start senyum.
Okey, good gurl Indah!

Aku lagi happy bila nama Indah naik, jadi salah seorang tetamu Trudy & Teddy. Firsts time engko.
Lagi bertambah beronok2 bila aku di beri voucher untuk shopping kat T&T. 
Hahahahaaa... Aper lagi lajulah aku pegi carik baju Indah.
Lepaslah aku belikan Indah (Baju sehelai, kasut 2 pasang, stokin 2 pasang, & headband)

#sukeangat

Lepas carik baju, mommies kene dress up anak masing2 & ada sesi photoshoot & buat catwalk sikit memperagakan baju2 dari Trudy & Teddy.

Baju Pilihan Aku Untuk Indah


 Nampak? siap ada asstant tolong pakaikan dia kasut lagi. Sorry madam, i lupa nak tanya nama u. 
But THANK YOU SO MUCH sebb intertain kitaorang dressup Indah. Thank You.

Lepas dah dress up budak kecik tu. Sesi photoshoot pulak. Time ni memang payah sikit. Sebab dia tak reti nak dok diam. Banyak benda yang dia nak pegang. Xpecially buah apple kat sebelah tu.

Hehehehee...

Startlah aku ngan adam main peranan. Memanggil nama dia

 Indaaaaahhh!!

 Indah pandang sini... indahhh...

 Sayangggg dia.. saaayyaaang baby tu..saaayaaaannggg..

 Indaaaahhhh...


Payahh rupanye nak handle budak kecik nak buat photoshoot. 
#peluhciketi tapi memangg syiookkk ooo..
first experience untuk aku & Indah.
BEST!



Lepas buat photoshoot, kene catwalak pulak.
Happy sangat Indah. Langsung tak takut orang budak kecik tu.
Dia dengar lagu, boleh berjoget pulak dia kat situ.

Hahahaha

jap! jap! asal aku nampak kuwos dlm pic ni??
#gosokbijikmata
ha..ahlah.. Muaaahhhaaaaa...
haruss beli baju ni dua ploh empat lai..

Hahahahahaaa..

#stopverangan




Lepas semua baby dah buat show, kene beratur pulak kat depan boutique tu, sebab nak umumkan pemenang baby yang paling pandai bergaya.
Walaupun Indah tak menang, but Indah dah memenangi hati ramai ahkak2 T&T.

T_____________T

Sazzy & her twin gurls

Daphne Iking
 Cantiknye Daphne Iking ni.. Sempatlah aku bergambar dengan di.
Sempat dia cakap ngan aku "..hammbooii namaa, Indahhh.... Indahhnya nama dia.."
Aku as usuall me, pemaluuu sangat.. #haktui hanya mampu senyumm jerlah

Sazzy Falak
Cantik, kecik molek, kuwos, chomel.. 
aperlagi..aperlagi.. aku nak cakap..... hahahahaaa

Ambassador Trudy & Teddy
Chomell giler anak2 mat salleh ni. 
Meh! ikut acik balik meh, boleh  main ngan anak2 acik..

Muaaahhahahahaaaa...


Photoshoot Indah
Dapat frame kecik dari Trudy & Teddy. Thank You!


 Last but not least, pic tuan tanah wajib ada..

'My Luvely Family'

TERIMA KASIH Trudy & Teddy 
menjemput kami ke Majlis Ulangtahun ke 2 Trudy & Teddy.
Happening sangat!!

*___________________*

Next event jangan lupa invite kami lagi yer!


ahaks!


I LOVE TRUDY & TEDDY
WE LOVE TRUDY & TEDDY

2 comments:

  1. Ini kalau masuk sure susah nak keluar!

    ReplyDelete
    Replies
    1. manyaakk syiiokk oo duduk lama2 kat dalam tu.
      geeraaamm jer nengok..
      Berat jer rasa nak melangkah keluar.. hahahahah

      Delete

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...