Wednesday, April 4, 2012

Aku dah jatuh Cintaaa....!!!

Memang dahh jatuh cinta sangaaattt...

^_______________^





motip? ambik gambar cekelat with pen...nnnna..??


Sedappppp nak mampossss cekelet nie...!! 

Aku suke flavour DOVE Hazelnut, Almond & Raisin.

Sebenarnyer aku bukanlah penggemar cekelet yang tegar, tahap kalau tak dapat meleleh air liur cmgitu... heeeheeee... BUT, first time aku try cekelat nie terus aku jatuh cinta...

Cekelat DOVE nie rasanyer kurang manis compare cekelat2 yang lain...

Waaaaddduhhhhhhh..!! enak seeekaliii...!!

Harga dia pada aku quite xpensive gak,  1 bar 43g dalam RM3.20 cmgitu..



Banyak giler dia nyer Almond, raisin & hazelnut...


 Kalau korang x caya rasenye memang sedap cer ar terai...!! 
manalah tau terjatuh cinta jugak cm ai..!!

NIKMATTTT!!!!









No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...