Wednesday, April 18, 2012

Melepak Kat KLCC

Sementara nak menunggu LD siapkan koje kat opis dia, aku mintak dia dropkan aku & anak kat Taman KLCC.. Saje bawak anak2 pegi beriadah, mengisi masa lapang...

Ramai betul orang bawak anak2 kesini..best gak sesekali ke sini, 
asyik dok dalam sopping kompleks jer, tak gitueww..??

Adam & aceh tak lepaskan peluang tuk terjun dalam kolam ini, 
yang hanya mempunyai ke dalam takat buku lali dorang jer.. ngeeehhh.ngeeehhh...
tu pun jadilah.... 

Si kenit nie memang eksen tau kalu aku nak ambik gambar dia..!! 
menci tau!!

Sib baik ada orang nengok2 bebudak nie.  
my bibikx @ Nor  #TQ!#

 Sesi menyelemat..
Adam, memang pandai berlakon.. heee... eloklah ada yang tukang melayan...

Yang si kenit nie pun berlakon jugak, scene selamatkan adam..
kehhh..keeehhh...kehhhhhh....

Lepas puas mandi mada kat kolam KLCC, kitaorang gi melantak kat Food Court RASA, 
cam biasa, kalau aku gi sini  mesti aku makan sizzling mee dia, memang sedap..
but kali nie aku makan,  frustttt giler coz  rase dia sudah tukarr, tak sodap... #hampehhh#
Anak2 aku orderkan waffle aiskrim... memang terbaeekkk...


Lepas abish melantak tu, aku bawak dorang masuk HARRODS. 
Aku sekadar mampu mengerling dari jarak jauh jerlah... 
uhuuuuhuuu..... sadissss sungguh...

Happy giler dorang... heeee...heeeee....
Asalkan namanye berjalan...cukup puas hati..!!! kata Adam
heeeee...heeeeeee...

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...