Sunday, April 22, 2012

Happy Beday Abah

#Azian ~ betul tu, drpd buang mase mengata org lain, baik kite cr xtivi yang berpaedah, MENGUMPAT TU DOSA, DOSA TU NERAKALAH JAWAPNYE.. ahhaaa..
#Ieda ~ ai pun tak reghti gak, try & error jer.. sib baik ada org volunteer nak tadah kepala.. heee...




After balik kerja semalam, terus kitaorang berdezuppp...zaaasss...
ke Cheras nak wat suprise party for my FIL


Happy Birthday Abah
Yang Ke 72 tahun

 Nampak steadykan??!! enchem lagi..!! waaahhh!!! 
mati aku, kalu MIL aku tau, aku puji sakan abah..!!
heeeee......


Terlalu banyak beno cadangan tempat2 makan,  semuanye yang best2..
Tapi time nie, poket jer yang tak braper nak bestest..uhuuuu..
 so, wolzz decide makan kat 'Ikan Bakar Bellamy' cheras area.

kome nie berjanji ker qila & kak juana? ahhaaaa.. stripe theme
Yang wat peace tu anak buah aku, Dina.. pelan jer dia pegi kat aku menanye..

Dina: aunty, aunty pakai contact lens ker pic profile kat FB?
Aku: heeee... 
ko tak penah nengok aunty ko secantik itukah?? (kata hati) heeeee... 

sesi pemilihan...  aku serah pada yang pakar

My MIL ~ sesi gossiping with gadis.. pergghh gadis ker??! ahhaa.. bertudung cekelat

Macam retis dah aku nengok yeop nie.. heee.. nak mintak sainnnnn bule??
yang si boy plak dah macam bodyguard retis itu.. ahhaaaaa!!
RETIS KER??


Makan Time!!


Hanya ini jer pic food wolzz malam tu.. sadiss aku..
 Tulah pasal, kalu camera nie ditangan bukan beloger.. cmgini rupelah..!! 
#hampeh#
tapi kalu camera di tangan beloger, pic ikan bilis pun nak di hambek..ahhhaaaa

#dushdushdushh#



Kak ipar gua! Hana Terjemahan...

pergghhh...!! kemain sedapp lagi nengok si Qila nie makan...

 Amazing race Yeop vs KG


  Cake Cutting Time!!


 Orang yang diraikan...

 Asal ada orang potong cake jer, mesti ada budak 2 orang nie..!! 
tak kesah ar sape punye beday... heeee..

bole wat iklan ubat gigi nie...
Jenama for Ibu - goli den (polident)
Jenama for Anak - ko ado lion (komodolion)

......aahaaaaaa...








Last skaliiiii.....










mane pulakkkk laki gua nie....???!!








tetiba menghilangg....











ermmm.....











 kat sini rupenye...
sedang menikmati makanan.... ahhhaaa..
#loveyouhoney#


ooopss lupe lak nak bagi rating/ pendapat kat kedai makan nie...

Pada aku, ia tidak menepati citarasa tekak aku.. Tapi tak taulah tekak korang??
Banyak benda yang dorang perlu improvekan lagi..

2/5

1 comment:

  1. Uishhh.. Malu iols muka gelojoh mkn! Hahahha..

    Tak janji. Tu je baju yg npk dpn mata x payah gosok :p

    ReplyDelete

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...