Tuesday, April 17, 2012

Cuti Unplanned

Alhamdulillah.. Skunk nie, aku dh okey sikit compare pagi tadi...

Gilerr arrgghh, pagi td aku nak bangun gi keje, tapi badan aku x bole beralih.. Sakit sangat sebelah badan aku.. Uhuuu.. Tulah gatai2 pegang cangkul last saturday, ermm org x biasa pegang cangkul, skali pegang terrrkujat segala urat2.. Heee..

Pagi td trus aku ajak LD bwak aku gi klinik (Tq en. Atoy!!) Seramm gak aku dengar doc tu cakap, if x baik jugak, kita buat xtray & ai nk check u punye jantung.. (Gulpp!!) kata doc, if kita ada sakit belah kiri badan / dada, jgn pandang ringin.. Masa doc checkidaout aku suruh try mengiring pun aku x boleh coz sakit ya amatt.. So, doc bg 2 choices injection or makan ubat. Aku pilih injection!! Tepat skali!! Dh nak petang sakit aku mula kurang.. Sempat gaklah wat cake cekelat idaman kelebu.. First time tu wokk!! Menjadi.. Heeee.. Cer suh aku wat for 2nd time.. For sure x jadi.. Ngehhh..ngehhh.. Aku mmg x reti dok diam, ada je benda nak buat.. Heee.. Sonok gak dapat rehat kat umah arini, uruskan adam, pegi sekolah, siapkan bekal dia.. Ermmm.. First time nengok adam gi school naik van.. Sonok aku nengok, dia dh pandai berdikari.. Ermm..

Skunk nie LD dok berzikir kat tinga aku, anak2 dah besar #fengsannmak# Aku: So???!! Nak cakap aku pn dah besa lar tuueww.. Menci tauuu!!! Kalu nak aku kate 'OK' mestilah mengikut terma2 & syarat.. Hokey??!! Heeeeeee.. Antaranya 'pakej perlangsingan kat London weight management'.. Bole?? London bridge is falling downn lah gamaknye.. Aahhhaaaaaa...

Okeylah, sebelum aku merapu x hengatt, baik aku berenti disini sahaja..

Bye wok! Nite!!






Sent from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...