Monday, April 23, 2012

Chatime wif family

SEDAP SANGAT KER???

Biasa aku minum Cool Blog. Tapi malam tadi saje nak menerai minum kat Chatime.. uhuuuuu.. Almaklumlah cuaca agak panas malan tadi...
  Moh anak2 ku, kite pegi menery minum kat Chatime...!!
 Nak gak tau cmner ker rasenye.... orang kate sedap...

uuuhuuuuuuuuu....

Area Kota Damansara, ada satu Chatime. 
Sib baik! dekat ngan umah.. heee.. 
kalu takkkk, jangan haraplah my honeybunny nak melayannn..!!

TQ honey!!

Sampai jer, dah ramai orang beratur.. Dalam pale aku ni "COMPEM" sedapkan??  
kalu tak, takkan time2 cmgini pun ada orang sanggup beratur panjang nak dapatkan minuman ini.. Kebanyakkan dorang yang order, take away jer, but wolzz jer, saje nak felling2 dok melepak kat situ... heeee...


 Antaranya.... so korang pilih ar yang mane berkenan..

Untuk orang yang baru nak feeling2 try minum cam aku nie, aku sajes kt uolzz tanye dulu kat kaunter, 
yang mane customer banyak order?? cam aku, aku takut gak nak terai sebarang2, nanti tak sedap, 
mati aku kene kutuk ngan LD, 7 keturunan tak abis kene kutuk..... 



Sowy uolzz aku lupe plak name air nie...  heee... I'm sorry!!
tapi rase dia SANGAT SEDAP...
something 'American Coffee' cmgitulah....



Yang nie 'Longan & Red Date Juice'. Yang nie pun, rase dia sedap jugakk..

sooo... next time haruslah terai untuk kali yang kedua & seterusnya..


Pada aku, harge & rase dia seiring...


 ahhaaaakss...



Sedappp tak anak2...???



TERBAAAEKKK MOMMY...!!!!





okey...Let's go home...!!!

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...