Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Thursday, April 12, 2012

Cuti DAULAT TUANKU..

Sronok betull dapat cuti free semalam.. Cuti sempena pertabalan Agong.. 
DAULAT TUNKU.. DAULAT TUANKU...DAULAT TUANKU....
so, apa bikin semalam kenkorang?? 

Aku xdelah kemana pun, sekadar ke rumah mak aku yang jaraknya dlm 10 minit perjalanan jer.. 
heeeee.. okey ar tu.. heee.. nak jalan jejauh, xde budget pulok..uhhuuuuu.. sedeyy bebenor teman.....

uhuuuuuu...

Semalam aku plan sesuka hati aku jer secara mengejut buat BBQ kat umah mak..
 Sekadar ikan kembong 10 ekor, ayam 3 ekor, sotong tak sampai setengah kilo & yang paling penting ubi kayu bersaiz sepemeluk....




tak cayaaa....??






takkkk caya..???







nahhhhhh....!!!
lihat lah dunia....... hheeee.. 
ummie dah macam menang anugerah... heeeee..


Mak: cepat2..!! ko ambik gambar mak pegang ubi kayu nie, masuk dalam fesbuk...
Aku: heeeeee...
(setiap 5 min tanye aku, ada orang komen?? heee.. alahaiii omak denn...)

ubi nie hasil tanaman omak den....


 aku serah pada yang pakar membakar.. heeeee... 
nengokkkk kulit arrr.. heeee
TQ bro!!

.... so suweeetttt pic nie.... 
kemanaaaalahhh tok ayah nak bawak budak 2 orang  ni.. 
Sronok betul.... Aku tak tau apa name dia... tapi aku ada rase nakkk naikkk jugaakkk...

ANYONEEE..VOLUNTEER..!! nggeeehhhh..ngeeeehhh

Nak naikk jugakkk yah.. bole??? heeeee...


 Mak buyung... Alhamdulillah... Almost 3 month

 Dah bosan2 naik papan tadi, mak aku kuarkan pulak buai nie, siap cakap dah sepuloh tahun dah usia buai nie, dia beli kat Kelantan, RM10 hinggit jer... 
WOW!! mane nak dapatt weeiiiihh..!!



Seronokk bile dapat togather2 ngan family cmgini...

heeeeee...

TUANKU sila bagi kami cuti lagi yer...!!!

DAULAT TUNKU.. DAULAT TUANKU...DAULAT TUANKU....


No comments:

Post a Comment