Tuesday, April 10, 2012

Morib oh Morib

Last sunday, aku gi wedding cousin aku kat Banting, "Selamat Pengantin Baru Herry & Isteri" 
bak kata pepatah sambil menyelam minum air, so aku pun ngajaklah si LD minum air kat Pantai Morib. seinggat aku, penah sampai ke Morib masa tecik2 jer, skunk dah besa kedabak baru nak pegi lagi, heeeeeeeeee.....

 Dolu, mana nak ada tempat cmgini selesa & banyak kemudahan awam.
Dolu, even nak tukar baju pun, kene tukar dalam kete bergilir gilir .. heeeee...

bebudak 2 orang nie memang dah tak menyabor nak gi terjun kat laut...

 Masa aku sampai nie, air mula nak pasang.. 
tapi still ramai lagi kat tengah2 laut nun... BAHAYA
Menurut mak aku, morib nie dh banyak menelan nyawa..





Sayang betul, Pantai Morib nie tak di jaga dengan betul, banyak sampah sarap.. 

~ EEEeeeiiiiiiiyyYYyaaakkk ~



cer korang nengok, betapa dirtynyer air laut nie. Warna dah macam teh tarik kaw dah.. heeee..
kerana terlalu banyak pencemaran, banyak ikan2 & ketam yang mati.. 
ermm.. patutlah harga ketam & ikan dah mahalll....!! 
 
Cissstt!!


Dalam pada aku dok mengeli geleman.. Dirty...Dirty... Yakkk..Yakk...
Yang si Adam dah terlepas..siap berguling2..!!!
 Geram betulll aku ngan dia nie...

buah apakah ini?? cantik texture dia... ermm...

Lepas bebudak 2 orang tu dah berkubang sakan, 
aku kasi mandi (sib baik ada toilet bersih) heeee..
After mandi, dia pow pulak LD beli layang2 & aceh pow beli bubble..
Lantaklah, janji anak2 seronok... yer tak..??!


 Aceh wat iklan polident.....ngehhh..ngehhh

 Makan time, korang jangan risau kebulur, coz kat sane memang banyak kedai makan, Tom Yam, 
Sea Food, Westren, Satay & macam2 lagilah..

We choose this kedai
SOTONG BAKAR MORIB



Soting bakar set kecik RM10


Tauhu Bakar RM5. Okey ar tu....

 





 ermm.... kenyang sudah, moh ler kite pulang..










sebelom pulang...











  gambar ahkak ko, buat mengubat windu..






 Auuuwwwwwwwwww.....!!!!
















***takkankurepeatkesinilagi***



 

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...