Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Monday, April 2, 2012

Mimpi Bebudak.. OH TIDAKKKK..!!

....Ekekekkeeeekkeee....

Pepagi semalam, adam bgtau aku yang malam td dia mimpi aku..

AHHH..??!! Mimpi apakah..?? Mimpi apakah..??
As usuall mak ko kan..?? very the xcited one, nak tau.. mane tau mimpi aku jadi princess ker, mimpi aku jd orang kaya ker..mimpi aku apa2lah.... yang besh..beshhh...!!

urmmm...

 clapp...clapp..claaappp...

lagi adam..??

 "Malam tadi mommy, Adam mimpi mommy jdi TELO....""

Ah??!! WHAT..??!!

Pang..pangg..panggg..mimpi dia... gerammm aku.....

Macama dah xde pilihan lain ker selain dari telor.. 

ekkeeeiiikeeeiii....

"yer mommy, hantu arab tu jdkan mommy telo.."

hantu arab?

hantu arab tu yang balut tangan dia tu...cmgini..cmgini.. tu

sambil menggayakan cmner ker rupa hantu arab..

ekeeeiiikeeeee.... baru aku terrrperasan hantu arab yang adam maksudkan MUMMIA...


pic pinjam kat google


Ahhhaaaaaaaaa.... terkekeeekkkekekkk aku menggelakkan dia, apa da hantu arab..

"Mula2 adam naik kete bawak mommy, pas2 ada gajah, gajah pun naik kete.. (keeiiikeeeeeee..  namepun mimipi bebudak kan?) pastu adam jalan lagi nampak hantu arab, hantu arab kejar adam ngan mommy.. Hantu arab dapat tangkap mommy pastu dia tukar mommy jd telo... pastu dia makan mommy

heee...heeee... heeeeeeeee.....abish adam x tolong mommy ker??

"Adam tolong mommy, adam lawan ngan dia..tapiiii dia gigit adam, 
Adam nanges tengok mommy jd telo.."

keieiiiieeeeeekeeeeeee...keeeeeee.....

Abish sape menang?

Hantu arab yang menang....

ahhhaaaaaa..... tragis sungguh citer dia pagi tu... heeeeee..... yang aku x bole blaaahhhhh 

WHY EGG..??!! WHY?? WHY?? WHY TELOR.. 
 APA KENE MENGENA AKU NGAN TELOR..??


Dushhhh...dussshhhh..dushhh...tumbok diri sendiri..






Korang jangan nak gelak guling2 sangat yer.. 
MIMPI OKEY..??!! MIMPI CMGINI MAINAN SYAITOOONNN...!!






lunch kang nak makan telo mata kebau...




key bye.. 


  mommy sayanggg adam ketat ketat...




4 comments:

  1. ahhaaaa.... Thanks Wawa sudi dtg jenguk blog ai..

    ReplyDelete
  2. Farra, tu baru mimpinya.. blom lagi orangnya...

    heeeeee....

    thanks Farra sudi visit belog luvelymummy & salam perkenalan...

    ReplyDelete