Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Tuesday, April 3, 2012

Alaaaaiiihaaaiii anak dara dennn!!

Chantikkk tak adik, mommy..??


haaaa.... chantekkk.....!! sanggattt!!

PANGGGGGGGGGG!!!! skali....!!! geram betul aku ngan si kenit nie...
 
dah macam hantu kak limah dah mommmy nengok adik nie...!! heeee...

hisshhhhhhhhh!! 

nielahh hobi baru anak dara den, umur baru nak masuk 3 tahun, blom 30 tahun lagi dah pandai main makeup2.. tak taulah ngikut sape,  ker mase aku peknenkan si aceh nie aku ada ngata seseorang kot..

TEEEeeeeeeeeettttttttttttttttttttttttttttttttttt...!!!
 

 Asal aku balik koje jer, mulalah dia mencari handbag aku.. tau tau dah merah mukenyer..
yang aku x boleh blah bukan stakat pipi dia bubuh blusher, mata, dahi & dagu pun dia bubuh blusher...

pastu paksa2 aku suh tadah muka, dia nak makeupkan.... heeeeee....kalu tak dapat aku daddy pun jadilah.. heeeeeeee....


heeeeeeeeeeeeee.... tulah dia anak dara den...


Dik, makeup tu mahall tau ngak..blom masuk maintanence dia every month??!! 
nengok cm mak ko nie,  x makeup pun CUN nikan bile makeup confirm CUN GILERRZZZ..

ngeeeeehhh..ngeeeehhhhhhh

statement nak makan penamporrrr...!!!

dik... biar muka kita tak di saluti makeup skali pun, tapi janji hati kita kene baik & bersih..


Ngerti.. ??


5/4 nie si kenit dah masuk 3 tahun.. MAMA aka K.G kemana kite yer..???!!


Thankss mama..!!!


**chowwwwwww**




No comments:

Post a Comment